Snel regelen

Heeft u een klacht over ONVZ?

Laat het ons weten!

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent of het niet eens bent met een beslissing die we hebben genomen. Wij leggen uit wat u kunt doen.

Wilt u een klacht indienen?

Bent u het niet eens met een beslissing die wij hebben genomen? Of ontevreden over onze dienstverlening of de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan? Dan kunt u een klacht indienen op een van de volgende manieren:

ONVZ
t.a.v. Klachtenservice
Postbus 392
3990 GD Houten

Wij nemen elke klacht serieus en geven klachtenbehandeling hoge prioriteit. Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds verder verbeteren. Heeft u een verzoek om uitleg, dan beschouwen wij dat niet als een klacht.

Klacht over formulieren van ONVZ

Is uw klacht dat onze formulieren te ingewikkeld of overbodig zijn? Laat het ons weten. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen. Bent u ontevreden over onze reactie, dan kunt u een melding indienen bij de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

Nederlandse Zorgautoriteit
T.a.v. Informatie en Contactcentrum
Postbus 3017
3502 GA Utrecht
088 770 87 70

www.nza.nl/contact/meldpunt

Behandeling van uw klacht

U ontvangt een bevestiging als uw klacht bij ons binnen is. Wij reageren binnen 10 werkdagen inhoudelijk op uw klacht. Gaat het langer duren? Dan hoort u dit van ons.

Niet tevreden met onze reactie?

Wij behandelen uw klacht zorgvuldig. Toch bent u het misschien niet eens met onze reactie of beslissing. Laat het ons weten, zodat we kunnen proberen er alsnog met elkaar uit te komen. Lukt dit niet, dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.

U kunt uw klacht ook voorleggen aan de burgerlijke rechter. Dan kunt u niet meer naar de SKGZ. 

Klacht over uw zorgverlener

Bent u ontevreden over uw zorgverlener of zorginstelling? Laat het weten.

Contact

Heeft u nog vragen? Wij zijn er voor u

Document uploaden

Deel makkelijk een document met ons

Uploaden
Meer contactopties